اخبار سلسله نعمت اللهی سلطانعلیشاهی گنابادی: درویش گنابادی در خرم آباد پس از ۸ روز بازداشت آزاد شد سلسله نعمت اللهی سلطانعلیشاهی گنابادی

سلام

چهارشنبه

درویش گنابادی در خرم آباد پس از ۸ روز بازداشت آزاد شد

حاج مسعود وحدت از دراویش گنابادی ساکن خرم آباد و رئیس بازنشسته بانک ملی خرم آباد می باشد . وی عهده دار تشکیل مجالس هفتگی دراویش خرم آباد بوده و در شب های جمعه دراویش در منزل وی اجتماع می کنند .
وی به دلیل عدم تمکین از اداره اطلاعات مبنی بر در اختیار گذاشتن نام دراویش خرم آباد در روز ۲۹ خرداد ۱۳۸۵ توسط اداره اطلاعات خرم آباد بازداشت گردید و نهایتا در ۵ تیر پس از ۸ روز بازداشت با قرار کفالت ۱۰ میلیون تومان آزاد شد . جرم وی تبلیغ علیه نظام و تشکیل مجالس درویشی علیه مامورین امنیتی و اخلال در نظم عمومی و عدم توجه به دستورات اداره اطلاعات خرم آباد می باشد .
مامور اطلاعات در رابطه با این پرونده فردی به نام بهروزی است که فردی بد دهان و زشت گفتار است . همسر وحدت در شکوائیه ای که به کلیه مقامات نوشته اعلام داشته است که وی پس از چندین بار حمله به منزل آنها اقدام به فحاشی های رکیک نسبت به او و فرزندانش کرده است . وی که حاضر نشد کلمات زشت این سرباز گمنام امام زمان را تکرار کند فقط گفت از جمله فرمایشات وی این بود که : « ما نمی گذاریم شما تو این مملکت برینید » گفتنی است این برخورد زشت وی به بازپرس پرونده به نام دلفان گزارش شده و وی ضمن برخورد با بهروزی درخواست او مبنی بر در اختیار قراردادن وحدت به اطلاعات خرم آباد به مدت سه هفته و قرار کفالت ۲۰۰ میلیون تومانی برای وی را نپذیرفت . گفتنی است معاون دادستان به نام القاطی اتهامات فوق را با هماهنگی بهروزی و اطلاعات خرم آباد به وحدت منسوب نموده است .

لازم به ذکر است که پس از آنکه اداره اطلاعات خرم آباد در هفته های گذشته چندین بار به منزل وحدت حمله نموده و در منزلش اقدام به زدن گاز اشک آور کرده است و از بالای پشت بام منزل او به داخل منزل وارد شده است .
کلیه اقدامات این ماموران بدون حکم قضایی بوده و وحدت و خانواده او از ماموران اطلاعات خرم آباد به کلیه مقامات قضایی و سیاسی شکایت کرده اند .
در این مدت اداره اطلاعات خرم آباد ضمن احضار دختر و پسر وحدت به دفعات به ستاد خبری آنها را تحت فشارهای روحی قرار داده و اموال آنها نظیر موبایل و کامپیوترشان را مدتی توقیف و پس از دستکاری و تخریب حافظه های آنها به ایشان برگردانده است . ضبط اموال نامبردگان بدون مجوز قضایی صورت گرفته بود .

منبع : درویش گنابادی

برچسب‌ها: