اخبار سلسله نعمت اللهی سلطانعلیشاهی گنابادی: حاج دکتر نورعلی تابنده مجذوبعلیشاه اجبارا به تهران بازگردانده شدند سلسله نعمت اللهی سلطانعلیشاهی گنابادی

سلام

سه‌شنبه

حاج دکتر نورعلی تابنده مجذوبعلیشاه اجبارا به تهران بازگردانده شدند

چنانکه قبلا منتشر شده است در حدود ظهر امروز ۳۱ اردیبهشت ۸۶ ؛ جناب حاج دکتر نورعلی تابنده مجذوبعلیشاه حین میهمانی صرف نهار در حومه بیدخت به همراه ۵۰ نفر از دراویش بازداشت شدند . چنانکه گفته می شود حین بازداشت راننده ایشان آقای دکتر شریفیان مقاومت کرده و از ناحیه سر و صورت بشدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته و در بیمارستان بستری شده است . پس از آن سایر همراهان آزاد شده و ایشان را به مکان نامشخصی انتقال دادند .
ساعتی بعد خبر رسید که ایشان از تربت به سوی مشهد در حرکت اند تا با هواپیما به تهران بازگردانده شوند . با این اطلاع از همان وقت دراویش در فرودگاه مشهد و متقابلا در فرودگاه مهرآباد تهران در انتظار ایشان و برای اطمینان از سلامتی شان اجتماع کردند .
این اجتماع در فرودگاه مشهد بقدری چشمگیر بود که مسافرانی که از مشهد به تهران می آمدند از جمعیت غیرعادی در سالن انتظار خبر می دادند . در تهران حدود ۱۵۰۰ نفر از دراویش از مرد و زن و پیر و جوان به همراه کودکانشان بتدریج در سالن انتظار پرواز داخلی جمع شدند . با آنکه سعی شد حضور جمعیت دراویش باعث حساسیت نشود سالن انتظار تقریبا پر شده و هنگام ترک فرودگاه مسیرهای خروجی فرودگاه دچار ترافیک سنگین شده بود .
اجتماع دراویش در دو طرف فرودگاه مشهد و مهرآباد تهران تقریبا از ساعت ۳ بعد از ظهر شروع شد . حدود ساعت ۵/۴۰ عصر ایشان به فرودگاه مشهد وارد شدند و در ساعت ۸/۳۰ به مقصد تهران حرکت کردند . ساعت ۹/۴۵ شب جناب آقای مردانی شیخ سلسله که از ساعتی قبل در فرودگاه حضور داشتند به جمع استقبال کنندگان در سالن انتظار پروازهای داخلی پیوستند .
اما در ساعت ۱۰/۳۰ در حالی که دراویش در مقابل در خروج مسافران به استقبال بزرگ خود صف کشیده بودند اطلاع یافتند که ایشان را از در دیگر خارج کرده اند .
سرانجام جناب مجذوبعلیشاه با همراهی تعدادی از دراویش حاضر در محل خروج شان به طرف منزل خود حرکت کرده و در حدود ساعت ۱۱/۳۰ شب از ورود به منزل و سلامتی ایشان اطلاع حاصل شد .

برچسب‌ها: