اخبار سلسله نعمت اللهی سلطانعلیشاهی گنابادی: برنامه حسینیه در ایام عید و شش ماهه اول سال ۸۶ سلسله نعمت اللهی سلطانعلیشاهی گنابادی

سلام

دوشنبه

برنامه حسینیه در ایام عید و شش ماهه اول سال ۸۶

هو
۱۲۱

برنامه ملاقات با حضرت آقای مجذوبعلیشاه در ایام عید
و مجالس فقری در شش ماهه اول سال ۱۳۸۶

۱. روزهای اول و دوم و سوم فروردین ، در ساعت ۸ صبح ، جناب حاج دکتر نورعلی تابنده مجذوبعلیشاه ، در حسینیه مرحوم امیرسلیمانی ، ضمن ملاقات با فقرا بیاناتی به مناسبت آغاز سال جدید خواهند فرمود .
بدیهی است ملاقات با ایشان فقط در همین روزها در حسینیه خواهد بود .

۲. از روز اول تا ۱۴ فروردین ، مجالس فقری ، فقط در شب دوشنبه و شب جمعه و سحر جمعه و صبح جمعه خواهد بود ، و تا روز چهاردهم در شب های دیگر اقامه جماعت نیست .

۳. مجالس شب جمعه و شب دوشنبه ، از فروردین ماه تا پایان شهریور ۱۳۸۶ ، یک ساعت و نیم قبل از اذان مغرب آغاز می گردد و با اقامه نماز مغرب و عشاء پایان می یابد .

۴. برنامه مجلس سحر جمعه ، در حسینیه مرحوم آقای حاج شیخ عبدالله حأئری ، در ایام عید برقرار بوده ، و از یک ساعت قبل از اذان صبح آماده پذیرایی از شرکت کنندگان محترم می باشد .

۵. روز شنبه ۱۱ ربیع الاول برابر با ۱۱ فروردین ۱۳۸۶ ، به مناسبت سالگرد رحلت حضرت آقای رضاعلیشاه ، ساعت ۷/۵ ( هفت و نیم ) صبح ، در منزل حضرت آقای مجذوبعلیشاه ، مجلس یادبود برگزار می باشد .
همچنین به همین مناسبت در ساعت ۴/۵ ( چهار و نیم ) بعد از ظهر همان روز ، در حسینیه مرحوم امیرسلیمانی ، مجلس سالگرد منعقد است .

۶. کلاس های تفسیر قرآن و عرفان [ جناب آقای کاشانی ] که تا روز ۱۳ فروردین تعطیل است ، از روز سه شنبه ۱۴ فروردین دایر بوده ، و کلاس خواهران در ۴ روز هفته از ساعت ۴/۵ ( چهار و نیم ) بعد از ظهر ، و کلاس آقایان در روزهای شنبه و سه شنبه یک ساعت قبل از اذان مغرب برگزار می شود .

برچسب‌ها: