اخبار سلسله نعمت اللهی سلطانعلیشاهی گنابادی: تکذیب خبر سفر جناب مجذوبعلیشاه به انگلیس و ایلام سلسله نعمت اللهی سلطانعلیشاهی گنابادی

سلام

سه‌شنبه

تکذیب خبر سفر جناب مجذوبعلیشاه به انگلیس و ایلام


سایت خبری فردا
روز چهارشنبه ۱۵ خرداد ۸۶ خبری با عنوان« تحرکات تازه دراویش گنابادی در استان ایلام » را منتشر کرده و سایت خبری عصر ایران نیز روز بعد آن را با عنوان « سفر رئیس دراویش گنابادی از انگلیس به ایلام » تکرار کرده است .

در این خبر به نقل از خبرنگار سایت فردا آمده که « رئیس دراویش گنابادی » از انگلیس به استان ایلام سفر کرده تا « فعالیت فرقه خود را انسجام بخشد » و این کار با « انتقاد شدید مسوولین و محافل مذهبی » آن استان مواجه شده است .

همه دنیا خبردار شدند که جناب دکتر نورعلی تابنده مجذوبعلیشاه اخیرا بیدخت بوده و به اجبار و به شکل آدم ربایی ایشان را به تهران باز گردانده اند . حال چطور شخصی که وقتی چند کیلومتر از منزلش دور می شود چنین اتفاقی برایش می افتد ، در این فاصله کوتاه « از کشور انگلیس به استان ایلام سفر کرده»>؟ که یعنی قبل از آن هم در انگلستان بوده است ؟
ایشان تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت که ربوده شدند در بیدخت بوده اند و مشکلشان هم با نهادهای امنیتی این بوده که می خواسته اند در منزل خود در بیدخت گناباد بمانند و آنها مخالف بوده اند . روز ۲ و ۳ خرداد هم که در تهران بوده اند و سخنرانی ایشان در منزلشان منتشر شده است . بعد از آن هم هفتگی چند بار در تهران ملاقات داشته اند و همگی ایشان را دیده اند . حال ایشان کی به انگلستان سفر کرده و کی بازگشته و کی به ایلام رفته اند و مجددا شب جمعه ۱۷ خرداد همگی ایشان را در تهران دیده اند ، دست اندرکاران سایت محترم فردا و عصر ایران باید جوابش را بدهند . ضمن اینکه ایشان در عمر خود هیچگاه به انگلستان سفر نکرده اند .

به این ترتیب این سوال به وجود می آید که منظور از انتشار چنین خبر کذبی چیست ؟
دون شان یک منبع خبری است که خبرنگاران یا تحلیلگران و مسوولین آن این اندازه بی خبر یا مغرض باشند . به نظر می رسد یا آقایان که علاقه به انشار اخبار خاصی دارند ، سلسله گنابادی را با سلسله دیگری اشتباه گرفته اند یا عمدا و با نیات خاصی به انتشار اکاذیب می پردازند .

برچسب‌ها: