اخبار سلسله نعمت اللهی سلطانعلیشاهی گنابادی: اعلام برنامه مراسم حسینیه به مناسبت سال جدید - اصلاح شده سلسله نعمت اللهی سلطانعلیشاهی گنابادی

سلام

چهارشنبه

اعلام برنامه مراسم حسینیه به مناسبت سال جدید - اصلاح شده

برنامه حسینیه در سال جدید بدین شرح اعلام شد :
۱. از روز دوشنبه ۸۴/۱۲/۲۹ تا ۸۵/۱/۱۴ فقط مجالس فقری شب دوشنبه و شب جمعه و سحرهای جمعه برگزار می شود و در سایر شب ها نماز جماعت نخواهد بود .
۲. حضرت آقای مجذوبعلیشاه در سه روز اول سال جدید در حسینیه امیرسلیمانی در ساعت ۸ صبح با فقرا ملاقات خواهند داشت . ملاقات با ایشان فقط در همین روزها خواهد بود .
۳. از روز اربعین تا ۲۵ صفر ، مراسم سوگواری در حسینیه مرحوم شیخ عبدالله حائری رحمتعلیشاه در ساعت ۶ - ۴ برگزار می شود .
از روز ۲۵ صفر تا آخر ماه صفر به مناسبت رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) به مدت ۵ روز مراسم سوگواری در حسینیه امیرسلیمانی ، ساعت ۶ - ۴ برگزار خواهد شد .
۴. از پنجشنبه ۳ فروردین تا آخر شهریور ماه ۱۳۸۵ ( با اینکه تغییر ساعت رسمی تغییر نمی کند ) ، مطابق سال های قبل مجالس شب دوشنبه و شب جمعه از یک ساعت و نیم قبل از اذان مغرب شروع و با ادای نماز مغرب و عشاء خاتمه خواهد یافت .
۵. مراسم سحرهای جمعه در حسینیه مرحوم شیخ عبدالله حائری رحمتعلیشاه ، ۱ ساعت قبل از اذان صبح با مناجات و نماز صبح و تلاوت و تفسیر قرآن برگزار خواهد شد . شرکت کنندگان از حضور زودتر از ساعت و پارک ماشین در داخل کوچه که باعث مزاحمت همسایه ها می شود خودداری کنند .

برچسب‌ها: