اخبار سلسله نعمت اللهی سلطانعلیشاهی گنابادی: دراویش از ضاربین خود در قم شکایت کردند سلسله نعمت اللهی سلطانعلیشاهی گنابادی

سلام

دوشنبه

دراویش از ضاربین خود در قم شکایت کردند

وکیل دراویش گنابادی که در ماجرای حسینیه شریعت قم موجب ضرب و جرح قرار گرفته بودند ، از ارایه شکایت موکلان خود به دادسرای عمومی و انقلاب قم خبر داد .
محمد سیف‌‏زاده در گفت‌‏وگو با خبرنگار
ایلنا ، با اعلام این مطلب گفت : به دنبال اعلام شکایت دروایش گنابادی علیه تعدادی از مامورین نیروی انتظامی و لباس شخصی‌‏های قم دایر به ایراد ضرب و جرح با اسلحه سرد و گرم ساچمه‌‏ای در حسینیه دراویش قم ، شکایتی را به دادسرای قم تقدیم و خواستار تعقیب کیفری مباشرین ، ‌‏عاملین و مسببین ورود ضرب و جرح عمدی به موکلان خود شدیم .
وی افزود
: با توجه به اینکه افراد مجروح که بعضا داخل بدن آنها ساچمه بوده و به مداوای فوری نیاز داشتند ، به لحاظ عدم ثبت واقعه شکایت تا به حال بیمارستان‌‏ها از پذیرش و درمان افراد مذبور خودداری کرده‌‏اند که جا دارد دادسرای قم دستور رسیدگی را صادر و بازپرس مربوطه در تحقیق از شکات و شهود و متهمین اقدام قانونی معمول دارند .
سیف‌‏زاده تصریح کرد
: گرچه بنا به گزارش همکارم خانم مشوق ، عابدینی معاون دادسرای قم به بهانه اینکه در دو وکالت‌‏نامه اشتباهی امضا خانم عبادی درج شده است ، از اخذ وکالت نامه خودداری و کپی دو نسخه آن را اخذ و ضمیه شکایت کرده‌‏‌‏اند ، حال با توجه به قانون آیین دادرسی کیفری صرف اعلام شکایت هم از جانب فرد یا افراد برای پیگیری موضوع کافی بوده و از خانم عبادی خواسته شده است به صورت فکس موضوع امضا اشتباهی به دادسرای قم اعلام کنند .
وی ابراز امیدواری کرد با توجه به وضع مجروحین و اینکه حال برخی از آنها به دلیل استشناق گازهای اشک‌‏آور و سمی مطلوب نیست ، دادسرای قم براساس مقررات قانون نسبت به پیگیری موضوع اقدام عاجل معمول دارد
.

منبع : ایلنا

برچسب‌ها: