اخبار سلسله نعمت اللهی سلطانعلیشاهی گنابادی: اشهد ان علی ولی الله ، جرم ماست سلسله نعمت اللهی سلطانعلیشاهی گنابادی

سلام

پنجشنبه

اشهد ان علی ولی الله ، جرم ماست

دکتر هرسینی ، از دراویش حسینیه گنابادی در این سمینار با ذکر گوشه ای از رفتار دردناکی که با حسینیه آن ها در قم شد ، ابراز کرد : « دروایش گنابادی نه اقلیت قومی هستند و نه اقلیت مذهبی . ما همیشه تاریخ تنها ذکر علی گفته ایم و بس . بعد از ان هم که حکومت هایی چون بنی امیه یا بنی عباس به علی (ع) توهین کردند ، ما کشکول به دست گرفتیم و مدح علی گفتیم . »
وی که وکالت چند تن از بازداشت شده گان حسینیه را نیز برعهده دارد در سخنان خود تصریح کرد : « تمامی حکومت های اسلامی ایران در دو چیز مدیون ما دراویش هستند ؛ یکی برچیدن حکومت های ملوک الطوایفی و دیگری زنده نگاه داشتن ذکر اشهد ان علی ولی الله . »
هرسینی با تاکید بر اینکه آنها به هیچ وجه سیاسی نیستند و در حسینیه خود تنها قرآن و مفاتیح و مثنوی و سعدی می خواندند ، اظهار کرد که در حمله ماموران به حسینیه بیش از هزار و پانصد تن بازداشت شدند که در این میان دست یک نفر قطع ، شکم دیگری پاره و چشم های چهار نفر دیگر تخلیه شد و پنجاه و چهار نفر از محکومین به یکسال حبس ، پرداخت سیصد هزار تومان جریمه نقدی و هفتاد و چهار ضربه شلاق محکوم شدند .
وی در آخر با بیان این موضوع که آنها حتی به مامورانی که به زن های آنها حمله ور شده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند نیز شربت و شیرینی تعارف کردند ، گفت : « تنها جرم ما از قرار این است که اشهد ان علی ولی الله می گوییم . »

منبع : روزنت ؛ پنجشنبه ، ۱۵ تیر ۱۳۸۵

برچسب‌ها: