اخبار سلسله نعمت اللهی سلطانعلیشاهی گنابادی: محاصره منزل بزرگ دراویش گنابادی در بیدخت به قصد اخراج وی سلسله نعمت اللهی سلطانعلیشاهی گنابادی

سلام

چهارشنبه

محاصره منزل بزرگ دراویش گنابادی در بیدخت به قصد اخراج وی

نیروهای امنیتی و انتظامی منزل بزرگ دراویش گنابادی در بیدخت را به قصد اخراج ایشان از شهر اجدایش محاصره کردند

فرماندار شهرستان گناباد بر اساس دستور مستقیم معاون امنیتی وزارت اطلاعات به نام صابر ؛ روز ۱۸ مهر ۱۳۸۵ به آقای حاج دکتر نورعلی تابنده بزرگ سلسله نعمت اللهی سلطانعلیشاهی گنابادی که در ایام ماه مبارک رمضان در بیدخت گناباد اقامت دارند اخطار نمود تا بیدخت را ترک کنند . در این ارتباط به ایشان وقت دادند تا حداکثر ساعت ۸ امشب بیدخت را ترک کنند ولی چون ایشان بیدخت را ترک نکردند حدود ۳۵۰ نفر از نیروهای ویژه ضد شورش به سرپرستی مسولین امنیتی شهرستان منزل ایشان را محاصره کردند . در این بین ۲ اتوبوس از نیروهای انتظامی زن نیز در محل وارد شدند . دراویش بیدخت ضمن حلقه زدن به دور منزل مقتدای خود اعلام کرده‌اند تا سرحد جان با نیروهای امنیتی مقابله خواهیم کرد .
براساس دستورالعمل وزارت کشور مقامات محلی حق تبعید افراد را ندارند ولی این اقدامات به دستور وزارت اطلاعات و بدون توجه به مصوبات وزارت کشور صورت گرفته است .
بیدخت واقع در ۵ کیلومتری گناباد از بیش از صد سال قبل ، از زمان مرحوم سلطانعلیشاه به بعد محل زندگی و مدفن بزرگان سلسله نعمت اللهی بوده و مورد توجه بزرگان و دراویش این سلسله می باشد .

منبع : درویش گنابادی

برچسب‌ها: