اخبار سلسله نعمت اللهی سلطانعلیشاهی گنابادی: جلسه بازپرسی رسیدگی به شکایت دراویش گنابادی سلسله نعمت اللهی سلطانعلیشاهی گنابادی

سلام

سه‌شنبه

جلسه بازپرسی رسیدگی به شکایت دراویش گنابادی

برخی از دراویش گنابادی که در ماجرای حسینیه شریعت قم مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند ، صبح امروز با حضور در شعبه دوم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب قم به طرح شکایت خود پرداختند .
محمد سیف‌‏‌‏زاده ، وکیل مدافع این دراویش گنابادی در گفت‌‏وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب ، گفت
: در این جلسه بازپرسی یک سری از گواهی‌‏های پزشکی را مبنی بر اینکه موکلین مورد ایراد ضرب و شتم قرار گرفته بودند ، به دادیار شعبه تحویل داده و اعلام کردیم که ظرف ۴۸ ساعت آینده سی‌‏دی و عکس‌‏های رنگی را از ماجرای حسینیه ارشاد که موکلین در آن مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند نیز تحویل خواهیم داد .
وی افزود
: در این جلسه بازپرسی ، همچنین اعلام کردیم که چون ممکن است آثار جرم از بین برود، از موکلین و شهود واقعه تحقیقات لازم به عمل آید و نسخه‌‏ای از اسناد و صورت‌‏جلسه‌‏های زندان که موکلین در آنجا بازداشت بودند و به هنگام ورود ، وجود زخم‌‏ بر بدن آنها به ثبت رسیده است ، استعلام و به دادیاری تحویل داده شود .
سیف‌‏زاده تصریح کرد
: همچنین اعلام کردیم که صورت جلسه شورای تأمین استان نیز مطالبه تا مشخص شود که از چه سلاح‌‏هایی در آن ماجرا استفاده شده است .
وکیل دراویش گنابادی افزود
: منتظر هستیم تا دادیار پرونده وقتی را تعیین کند تا از موکلین و شهود پرونده تحقیقات لازم به عمل آید .

منبع : ایلنا ، ۲۵/ ۲/ ۸۵

برچسب‌ها: